Regulamin imprezy

1. Zapisy na imprezę III Spotkanie Klasycznych Triumphów, która odbędzie się w dniach 19-21 maja 2017  trwają do 31 marca 2017. To także ostateczny termin nadsyłania zgłoszeń drogą mailową na adres: kontakt@klasycznytriumph.pl

Prosimy o podanie następujących informacji w zgłoszeniu mailowym:

-Imię i nazwisko uczestnika

– Model i rok produkcji motocykla

– telefon kontaktowy

2. Opłata za pobyt w Ośrodku Wypoczynkowym pod Wulkanem w Kluszkowcach odbywać się będzie bezpośrednio na rachunek Ośrodka w dniach 1-10 kwietnia 2017.

Numer konta do wpłat za noclegi:

Bank Pekao S.A. 88 1240 5136 1111 0000 5218 0930 

tytułem: III Spotkanie Klasycznych Triumphów 2017

Kwota  za osobę na dwa noclegi (19-21 maja 2017) wynosi: 160 zł.

3. Koszt noclegu w pokoju 2-osobowym to 80 zł/dobę od osoby.

Są to ceny specjalne tylko dla uczestników imprezy w czasie jej trwania. Obejmują one także śniadania.

4. Koszt sobotniej kolacji w postaci bufetu grillowego to 40 zł/osobę.

Menu: KOLACJA GRILLOWA

 Kwaśnica
 Żeberka w miodzie
Szaszłyk drobiowo-warzywny
Ziemniaki opiekane w ziołach,
Sałatka grillowa z boczkiem i oscypkiem,
Pieczywo, ketchup, musztarda, sos tzatziki
Herbata/kawa
Woda z cytryną

6. Organizator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ewentualne wypadki uczestników powstałe na trasie wspólnego przejazdu. Każdy uczestnik winien posiadać ważne ubezpieczenie OC motocykla, którym bierze udział w imprezie.

7. Jeśli jesteś miłośnikiem klasycznych Triumphów, a nie masz jeszcze lub już takiego motocykla i chcesz wziąć udział w imprezie na innym sprzęcie – napisz do nas na: kontakt@klasycznytriumph.pl

IMGL1723 copy